TIVOLI JO10-1

door Dion Bell

Tivoli JO10-1 – Woenselse Boys JO10-2 8-3

16-02-2019

Op verzoek zijn we 1 klasse teruggezet van de 2e klasse naar de 3e klasse. Deze wedstrijd moet een beeld geven of we deze klasse aan kunnen. De jongens goed duidelijk gemaakt dat deze tegenstander waarschijnlijk iets minder goed is dan de vorige, maar nog steeds erg goed zal zijn. Dit werd goed opgepakt en er werd veel strijd geleverd, dit resulteerde in veel kansen. We hadden het beste van het spel en kwamen verdiend op voorsprong, het was eigenlijk zo dat zij alleen maar gescoord hebben door fouten van ons. We hadden de wedstrijd onder controle, blijkbaar was de trainer van de tegenstander dit niet gewent en begon steeds meer commentaar op de leiding te hebben. Joey, de spelbegeleider liet zich niet uit het veld slaan en bleef rustig en goed leiden. Heel verdiend gewonnen, jammer dat de tegenstander dit niet sportief kon oppakken. Het lijkt erop dat we prima passen in deze klasse.